"Наполеон и корсиканка" - Национальный академический театр русской драмы им. Леси Украинки
Ходжу до театру десь раз на рік, получається так. Минулого року був в Ів.Франка на "Ревізорі". Піпєц, а не спектакль зі Ступкою молодшим у головній ролі головного підораса.
Цього року пішов у Лесі Українки на "Наполеона і корсиканку". Спектакль ніби нормальний, навіть Наполеон (Давид Бабаев) вправно грав (хоча всі актори ніби надривались, таке враження, шо як була б гітара в руках, то вони б трощили б нею все як Курт Кобейн, намагаючись унести думки глядачів у мистецьку височинь).
Але гумористичний акцент у дійстві було знову зсунуто на підорасів та інші "брудні лайки". Найцікавіше те, що глядачі саме на це і чекали! Вони ніби прийшли до театру, надивившись лайна по тєліку, і дуже себе тішили, чуючи те саме лайно у незвичному для них місці – академічному театрі...
І таке враження, що академічний театр перетворюється на чорт-зна-що, щоб заманити побільше "високоосвіченої публіки", охочої послухати матюків зі сцени. Мені це нагадало вульгарні жарти зі стенд-ап-комеді, що її показуютьу мультиках типу Симсонів або Саус-Парку.
Можливо я дещо перебільшую, або спектаклі такі попадаються, або воно так завжди і було:-), але тепер бажання у мене ходити по таких "класичних" виставах жодного нема.
Наступного разу, сподіваюсь, в оперу піду. Там слів не чути:-).
А ще є балет )
та млинець – треба ж в нормальні театри ходити – поруч там є центр курбаса :)
а русская драма – воно ж панятно зразу шо це)))
так, до курбаса треба якось заглянути.
але мене непокоїть, що у нас держава розвиває щось, що нагадує франкенштейна, а культура розвивається ніби окремо, і ніяк з державою непов'язана. ну майже ніяк.
хоча, насправді це стосується взагалі всього... не тільки культури.